декември 11, 2018

За тъмното в душата си ми разкажи




За тъмното в душата си ми разкажи...
За светлото -- сама ще се досетя!
Къде погребваш мъртвите мечти
и трепетите тайни на сърцето;
къде оставяш другото си „аз", 
когато се усмихваш на подлеца, 
къде таиш гнева си необязден 
и храниш на омразата живеца... 

За тъмното в душата си ми разкажи... 
За болката, която те изгаря... 
За спомена, от който ти горчи 
и за кошмара, който се повтаря... 
За грешките -- човешките -- и тези, 
които само Господ ни прощава... 
За стъпките ти по ръба на бездната 
и за сълзите, в тъмното оставени... 

За пътища с примамливи лица, 
внезапно свършили във пустотата... 
Накрая ми кажи за любовта 
и вечната й сянка -- самотата... 
Как носиш туй, което ти тежи, 
как с мъртвите любови се сбогуваш... 
За тъмното в душата си ми разкажи -- 
a светлото сама ще дорисувам... 


Автор: Весела Димова

Няма коментари:

Публикуване на коментар